Este martes darán comienzo los trabajos de limpieza del puente viejo de Monforte

265
0
Compartir

El alcalde de Monforte, el socialista José Tomé Roca, informó de que la brigada municipal de Parques y Jardines va a proceder este martes, 9 de junio, a acometer los trabajos de limpieza de la vegetación superficial que se fue acumulando en estos últimos meses en el puente viejo. En concreto, las tareas van a consistir en el corte de la maleza y limpieza de las hierbas para resaltar la belleza del monumento.

Para la realización de estos trabajos, que se prolongarán durante toda la mañana, va a ser necesario emplear una grúa. Por este motivo, los vehículos y los peatones no van a poder pasar sobre el puente y la policía local mantendrá cortado el acceso toda la mañana, concretamente desde las 7:30 horas y a partir de las 8:00 horas darán comienzo los mencionados trabajos de limpieza.

El slcalde destacó que «a limpeza e o axeitado mantemento deste Ben de Interese Cultural é unha das actuacións que este goberno contemplou dende o principio. A Ponte Vella é un monumento que forma parte da imaxe da nosa cidade e por iso debemos mantela nas mellores condicións, co obxectivo de que no futuro sexa peonil para o disfrute dos monfortinos e turistas que nos visitan».

En este sentido, el mandatario municipal recordó que, «tras presentar este pasado luns o proxecto da Ponte Nova do Malecón sobre o Río Cabe, unha ponte que será semellante á antiga Ponte de Ferro que caeu nos anos 50 do pasado século XX, cando a Nova Ponte sexa unha realidade no horizonte de este mandato, a Ponte Vella, pasará a ser peonil, para conservar o monumento, para o disfrute da xente e para contemplar placidamente a paisaxe río arriba e río abaixo sen o agobio dos coches».