González Formoso mantuvo esta tarde encuentros con la militancia de las agrupaciones de Monterroso y Chantada

207
0
Compartir

El candidato a la Secretaría General del PSdeG-PSOE, Valentín González Formoso, continúa su recorrido por las Casas do Pobo de Galicia. Hoy se desplazó hasta el sur de la provincia de Lugo para mantener encuentros con la militancia de las agrupaciones de Monterroso y Chantada, donde llamó «á participación da militancia nas Primarias do 30 de outubro para facer un PSdeG máis forte que poida ser a alternativa en Galicia».

Con la participación de la militancia como uno de los grandes objetivos y pilares principales de su modelo de partido, Formoso abogó por «recuperar a ilusión» e incidió en que «é posible construír un proxecto alternativo á dereita en Galicia, porque Galicia non ten cor política, é de quen a entenda e de quen a atenda».

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

Fotos | Reunión Monterroso | Chantada

González Formoso anunció que realizará «unha campaña de ideas e propostas, en positivo, e sen confrontacións persoais xa que todos somos militantes, todos somos socialistas» y valoró el proceso de Primarias, «do que se dotou o Partido hai anos, que dá voz e poder de decisión á militancia e que é unha ferramenta democrática que debe servir para contrastar propostas e modelos de partido pero sempre desde o respecto entre compañeiros». «Cando nos respectamos dentro, tamén nos respectan fóra e así gañamos a confianza da cidadanía», añadió.