Compartir
Publicidad

El secretario xeral del PSdeG-PSOE, Gonzalo Caballero, protagonizó hoy un mitin en A Mariña junto con el portavoz socialista en el Senado, Ander Gil, en el que llamó a rechazar «o pacto implícito das dereitas coa extrema dereita» y a concentrar todo el voto progresista en el Partido Socialista.

«Queremos pedirlle a todos os galegos que queren progreso e que non queren que a extrema dereita siga inspirando as políticas da dereita que vaian votar este domingo, que o fagan polo voto útil, que é o voto ao PSOE», enfatizó en el cierre de una jornada que lo llevó a estar en Ourense, Silleda y Vilalba antes que en Viveiro.

Hizo hincapié el líder de los socialistas gallegos en la importancia de que no se pierda ningún voto, ni para el Congreso ni para el Senado, el próximo domingo, ante la posibilidad de un pacto PP-Vox-Cs. «A única forza política da esquerda que vai ter senadores galegos é o PSOE», recordó.

«Soamente hai unha papeleta que vai garantir que os votos cheguen ás cámaras parlamentarias, a papeleta do Partido Socialista», recalcó Gonzalo Caballero, quien pronosticó «un magnífico resultado» si el domingo hay «unha mobilización alta».