Gonzalo Caballero se compromete en la defensa de lo social y en la construcción de Galicia

192
0
Compartir

El portavoz del Grupo Parlamentario del PSdeG, Gonzalo Caballero, lamentó que, «tras dúas horas de discurso» de Feijóo, «as galegas e galegos non teñan ningún tipo de proposta concreta, nin liñas de acción desde a Xunta» para afrontar la que va a ser una legislatura «moi complexa» ante los retos de la Covid-19.

Así pues, después de recordar que el Grupo Socialista propuso ayer la creación de una comisión parlamentaria para la reconstrucción, Gonzalo Caballero se comprometió a «encher de contido» este órgano para suplir «o baleiro de ideas do candidato á presidencia».

«Plantexaremos propostas concretas e medidas reais», destacó el líder socialista, crítico con el hecho de que hoy el candidato a la presidencia careciese de propuestas y repitiese en su discurso medidas «que xa prometeu hai catro anos», como la construcción de una residencia en cada ciudad, y en las que «non deu respostas» a los problemas de la ciudadanía.

«Unha situación tan complexa como a actual necesita empatía por parte de quen vai presidir Galicia», incidió Gonzalo Caballero, consciente de que la ciudadanía hoy está «desorientada, temerosa e preocupada» por la situación sanitaria, el empleo o el inicio del curso escolar.

La legislatura de lo social

Precisamente por eso, el máximo dirigente del PSdeG lamentó que Feijóo se mostrara como un candidato «sen impulso e con desleixo das súas responsabilidades». En este escenario, tendió la mano «para aportar e contribuír» de cara a la salida de la crisis, pero advirtió de la necesidad de que el PP «rectifique» las políticas que puso en marcha hasta ahora.

«Necesitamos outro enfoque que priorice ás persoas e que faga da prioridade social a bandeira do goberno de Galicia», reivindicó Gonzalo Caballero, para quien esta tiene que ser «a lexislatura do social e do compromiso coa Galicia das oportunidades». «Buscaremos acordos e diálogo, e seremos firmes na defensa dos servizos públicos e da poboación máis vulnerable», remarcó.

«Seremos –dijo el portavoz socialista– unha oposición responsable que traballará para os grandes acordos», pero «seguiremos en contra das receitas conservadoras e de recortes públicos» que supongan «abandonar á cidadanía».