El alcalde de Monforte y presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, inauguró en la tarde de hoy la 20ª edición de la Feira do Libro de Monforte. En el acto estuvo acompañado por la presidenta de la Federación de Libreros de Galicia Pilar Rodríguez, la Jefa de Cultura de la Xunta de Galicia en Lugo, María José Gómez, la diputada de Turismo de la Diputación de Lugo, Pilar García Porto, así como diversos miembros del Equipo de Gobierno del Ayuntamiento: la 1ª teniente-alcalde, Gloria Prada, y la concejal de Cultura, Marina Doutón, o el concejal de Servicios, José Luis Losada, así como la coordinadora de la Federación de Libreros de Galicia, Nani Regueira.

El pregón corrió a cargo de la poetisa de A Pobra do Brollón, Olga Novo, y la actuación de la Banda de Gaitas de Monforte abrió los actos inaugurales.

La XX Feira do Libro de Monforte podrá visitarse hasta el sábado 31 de agosto. Los stands estarán abiertas de 11 a 14 horas y durante la tarde de 19 a 22 horas. Serán cuatro jornadas de actividades en las que el público asistente podrá disfrutar de presentaciones de libros, actividades infantiles y firmas de las obras por parte de sus autores.

En la inauguración, el regidor monfortino destacó que «Esta Feira de Monforte é unha moi boa oportunidade para acercarse á literatura e ademais poder mercar o libro que nos gusta a prezos moi interesantes cun desconto do 10%, que sempre é unha axuda».

Del mismo modo, el alcalde indicó que «dende o Concello de Monforte imos seguir apoiando e axudando a este tipo de eventos culturais, xa que a lectura é a mellor forma de aprender dun xeito ameno e divertido, tanto para os adultos como para os máis pequenos da casa».

De este modo, continuó Tomé Roca «convido a todo o mundo a que a partir do vindeiro mércores, se achegue ás casetas da Feira do Libro, que estarán coma sempre instaladas nun marco incomparable como é a rúa Cardenal, para adquirir novos libros que de seguro, lles axudarán a descubrir novas historias e novos lugares». Porque, siguió el Alcalde «a Feira do Libro de Monforte é unha das citas obrigadas da tempada, na que teremos a oportunidade de participar e disfrutar de recitais literarios para gardar na nosa memoria».

Publicidad