Instan a Tomé a pedir responsabilidades a los maderistas por los destrozos en los accesos al mirador del Duque

943
0
Compartir
Publicidad

Esperta Monforte! instan al alcalde, el socialista José Tomé Roca, «a que antes de gastar os cartos dos veciños de Monforte no arranxo da estrada, – que conduce al mirador del Duque- pida responsabilidades á empresa privada causante de tal desfeita. Porque se o Concello, antes de dar permisos para os traballos, esixira responsabilidades e seguros ás empresas, estos problemas non se tiñan que solventar cos cartos das arcas públicas».

Como denunció esta formación política el pasado 26 de abril, la carretera de acceso al mirador del Duque está en pésimas condiciones. Este mirador, el único sobre los cañones del Sil de Monforte, comparte ubicación con el ayuntamiento de Sober.

El alcalde de Monforte José Tomé declaraba recientemente que tanto él como el regidor soberino ya habían hablado del tema y llegado a un acuerdo de que una vez terminada la retirada de pinos arreglarían la carretera. Y es que el mal estado de la carretera viene derivado, en gran parte, como consecuencia de los trabajos de tala en los últimos dos meses de cientos de árboles de las inmediaciones.

Para Esperta Monforte! «o que non se explica é que as empresas privadas que están a acometer as tarefas non se lles esixa ningún tipo de responsabilidades. Aquí é onde se ve a clara intención electoralista dos alcaldes. E incomprensible que o Concello de Monforte se vaia gastar 25.000 euros dos contribuíntes en arranxar unha estrada que está en pésimas condicións polos traballos dos madeiristas. Traballos que ó noso concello non lle van a repercutir economicamente en nada».