Foto de archivo | Ayuntamiento de Monforte

Tal y como había anunciado el alcalde José Tomé tras el derrumbamiento de un edificio en la calle Calvo Sotelo, el recorrido de la cabalgata de Reyes se modificó para evitar cualquier posible riesgo para los niños y sus familiares.

Tomé Roca explicó que «logo de manter esta mañá unha reunión co técnico municipal de Cultura e co Xefe da Policía Local, decidimos que a cabalgata de Reis, logo de saír dende a Praza da Estación, se dirixa cara a rúa Coruña. Posteriormente, continuará o seu percorrido por Doutor Casares e circulará ata o cruce coa rúa Pontevedra. Unha vez alí, a cabalgata xirará e irá por dita rúa, a Pontevedra, ata chegar a Calvo Sotelo. A partir de ahí, continuará polo seu recorrido habitual».

El alcalde añadió que «durante a tarde do vindeiro venres, 5 de xaneiro, vaise congregar un elevado número de veciños e de visitantes na cidade do Cabe. Por iso, tralo suceso que se produciu na madrugada do 31 de decembro, decidimos alterar o habitual percorrido da Cabalgata para contar coa máxima seguridade, xa que a rúa Calvo Sotelo vai permanecer pechada ó tráfico durante uns días».

Por otra parte, el mandatario local indica que, en caso de que llueva mucho, el Ayuntamiento ha previsto un servicio de autobuses solo para los niños y niñas, y así poder trasladarlos desde la Estación hasta la Casa Consistorial. Informa el Ayuntamiento a través de su página web

Publicidad