Compartir
Publicidad

La sección Sindical de CIG-Sáude denuncia carencia de personal en el Hospital Comarcal de Monforte «seguimos a estar sen especialistas, un cardiólogo e se un dixestivo. Nas plantas seguimos co persoal baixo mínimos. Necesítase polo menos unha enfermeira e unha TCAE a maiores por planta, sobre todo polas noites». Según este sindicato, hay plazas que acumulan tareas que llevan mas de ocho años así. Por lo que entienden que lo que hay que hacer es estabilizar estas plazas y pedirlas como vacantes. Además, aseguran, hace falta un Técnico Especialista de Laboratorio en turno de mañana y también un celador por turno.

«Ao haber tanta escasez de persoal dase unha circunstancia que nos parece moi grave xa que a Subdirectora de Enfermería está mandando a persoal de Quirófano a reforzar Urxencias e xa sabemos os problemas que pode haber en urxencias cos virus sobre todo neste tempo de gripes. É unha forma de propagar os virus co perigo que conleva ao ser persoal de Quirófano».

Otro caso parecido y también grave, -añade CIG-Sáude- es lo que se hace con las enfermeras de Reanimación, «mándaas a pinchar ás plantas e a laboratorio co cal estamos co mesmo problema. As veces teñen que pinchar a pacientes illados e logo volver a Reanimación».«Isto supón unha irresponsabilidade tan grave por parte da Subdirectora de Enfermería que non entendemos como pode seguir no seu posto a estas alturas»

Por otra parte, CIG-Sáude denuncia el deterioro de los chasis en los que se están haciendo las radiografías ya que están estropeados y salen unas rayas y unas bandas que muchas veces estropean las radiografías y hay que repetir las placas con lo que se radia doblemente al paciente.

«Ao mellor en vez de gastar os cartos en cambiar o nome aos Hospitais para poñerlles ‘Público’ este diñeiro se debería de empregar en contratar persoal ou mesmo cambiar os chasis do Servizo de Raios para non radiar os pacientes dúas veces».

El sindicato también critica que gasten dinero en otra campaña «que nos parece penosa», esto es, poner carteles por los Hospitales y Centros de Salud para que el paciente suba las escaleras a pie y no utilice los ascensores. «Este tipo de gasto parécenos absurdo cando hai ben en que invertir eses cartos» remata el Secretario Local CIG-Saúde Monforte Vicente Vázquez Vázquez.