Compartir
Publicidad

La central sindical de CIG-Saúde en el Hospital Comarcal de Monforte quiere denunciar la marcha de un médico rehabilitador para Ourense, «un especialista que estaba asentado aquí, e que marchou por non terlle ofertado aquí un contrato decente». Le surgió la oportunidad de una interinidad en Ourense, «e como é lóxico marchou». Es tal la desidia de esta dirección, -según señala la CIG-Saúde en un comunicado- que «han marchar todos os médicos que temos en contratos precarios», es decir, con contratos cada tres meses.

«Esto levámolo denunciado xa non sei cantas veces e seguen a non facernos caso. Non entendo por qué en Monforte non se lle poden facer contratos estables aos médicos especialistas contratados. Para o noso hospital é fundamental estabilizar a plantilla pero parece ser que a dirección non o entende así». CIG-Saúde también se acaba de enterar de que en la OPE no va a venir el médico de digestivo prometido «e co cardiólogo temos serias dúbidas de que se incorpore».

Pinche de cocina

Por otra parte, la sección de salud de la Confederación Intersindical Galega, también quiere denunciar la supresión de una plaza de pinche de cocina por parte de la dirección del Hospital de Monforte

Conforme apunta la CIG, el trabajo de pinche es un trabajo muy repetitivo por lo que ya hay varias pinches que tienen puestos adaptados por salud laboral, «si agora lles quitan unha praza a carga de traballo será mais alta e probablemente haberá mais lesións».

Esta eliminación de la plaza de pinche, se produce -según CIG-Saúde– «para liberar o cociñeiro xefe das tarefas de cociña e adicarse só á xefatura e así poder contratar a outro cociñeiro». Hasta ahora el jefe de cocina venía desempeñando las dos funciones sin problema, y cuando lo nombraron jefe, ya sabía que iba a ser en esas condiciones, «polo que non entendemos a que ven este cambio».

«Nós non estamos en contra de que o xefe de cociña teña so funcións de xefe, do que si estamos en contra é de que sexa a costa de outro compañeiro, neste caso unha pinche».