Compartir
Un equipo portátil de rayos X. Foto | CEDIDA
Publicidad

La central sindical de CIG-Saúde en el hopital público de Monforte denuncia que este hospital lleva más de 15 días sin el portátil de RX «o que eso supón». En primer lugar no se pueden hacer las placas en la zona Covid al no haber portátil, con lo cual tienen que llevar a los pacientes desde urgencias a rayos X «e pasealos por diante dos outros pacientes que por exemplo están a espera de facer un TAC»

«Segundo, tanto en urxencias como en planta, si hai que facer algún portátil urxente por algunha parada cardíaca, non se poderá facer. Esto parécenos gravísimo xa que é unha proba imprescindible para o diagnóstico. En terceiro lugar queremos decir que todos estes problemas veñen derivados pola privatización de electromedicina», señala Vicente Vázquez, delegado sindical de CIG-Saúde en este hospital.

Con esta privatización –según Vázquez- se le retiraron los contratos de mantenimiento a las empresas que los tenían, «agora estropeouse a procesadora de rayos X que é onde se revelan as placas, a empresa Iberman que é a que se lle concedeu dita privatización non o arregla porque non saben, co cal habería que chamar á empresa oficial, que tampouco quere vir porque lle retiraron o contrato».

«Quen paga as consecuencias desta privatización? Os pacientes do noso hospital lóxicamente», apunta el delegado sindical de CIG-Saúde.

La solución -a su entender- pasa por comprar un portátil digital lo antes posible, como ya tienen en otros hospitáis, «pero parece ser que para Monforte non hai cartos para poder mercalo. Nos últimos anos en Lugo mercaron 1 e en Ourense 2».

«Nós ainda temos a préstamo para facer placas normais, uns chasis que substituiron aos vellos (que como denunciamos no seu momento non valían porque saían raias que tapaban a imaxe) e que ainda non foron quen de mercar».

Desde CIG-Saúde piden que compre ya el portátil y que dejen de jugar así con la vida de los pacientes, «non se pode ter un hospital nesta situación por tanto tempo». «Señor director faga o seu traballo e dígalle en Lugo, que Monforte tamén existe, e que merquen un portátil a maior brevidable posíbel. É imprescindible», demanda Vicente Vázquez.