La Diputación apoya los 24º Juegos individuales de Baloncesto para personas con discapacidad intelectual

324
0
Compartir

La diputada de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, participó este sábado en Portomarín en la inauguración de los 24º Juegos individuales de Baloncesto para personas con discapacidad intelectual, que organiza Special Olympics. García Porto destacó que «dende a institución provincial facemos un esforzo moi importante para que a plena inclusión e a participación cotiá na sociedade das persoas con discapacidade intelectual se normalice ao máximo posible. E o facemos apoiando este tipo de iniciativas sociais que traballan por botar abaixo barreiras e obstáculos que entorpecen a total integración».

En esta línea, la diputada provincial felicitó la Special Olympics «polo traballo permanente para visibilizar a normalidade a través dunha actividade que nos enriquece a todos e todas e nos fai partícipes dunha visión da sociedade máis ampla e humana».

La asociación Special Olympics Galicia trabaja para promover la inclusión social de las personas con discapacidad intelectual a través del deporte y del ocio. La Diputación colabora con esta asociación fomentando actuaciones que redunden en la mejora de la calidad de vida de este colectivo.

En estos 24º Juegos individuales de Baloncesto participaron 8 deportistas y 1 entrenador pertenecientes a la Asociación Prodeme con sede en Monforte de Lemos.