La Diputación mejora la vía que conecta Ribas de Sil con Ourense

701
0
Compartir

El portavoz del Gobierno, Álvaro Santos Ramos, y el alcalde de Ribas de Sil, Miguel Ángel Sotuela Vega, dieron cuenta de los trabajos de mejora que se efectuarán en la carretera LU-P-5301, de San Clodio al Alto da Moa, con una aportación de 107.000 euros del Ejecutivo provincial. Estos fondos permitirán rehabilitar 3,1 kilómetros del firme con aglomerado en caliente, del punto kilométrico 3,1 al 6,2.

Santos Ramos subrayó que «con estas actuacións melloramos unha vía de comunicación que conta cun elevado tráfico, pois conecta o Concello de Ribas de Sil co veciño ourensán de San Juan de Río. Ademais, esta obra supón a mellora dos accesos aos miradoiros do futuro Xeoparque Montañas do Courel, un dos enclaves máis destacados para a vista global do territorio do Xeoparque».

Sotuela Vega destacó «o esforzo do Goberno Provincial para que todos os veciños da provincia dispoñan dunhas infraestruturas en condicións, independentemente de onde vivan, dentro da aposta por unha Deputación social, rural e coas persoas. Para o noso Concello estas obras son de gran importancia pois trátase dunha vía moi transitada».

Los trabajos no solo beneficiarán a los más de 900 vecinos de Ribas de Sil, sino también al resto de habitantes de la comarca de Quiroga, pues, a través de esta inversión del Gobierno provincial, se mejorará la carretera que sirve de conexión con la vecina comarca de Caldelas, en Ourense.

Los trabajos consisten en la limpieza de cunetas, rehabilitación del firme con aglomerado en caliente, e incremento de la seguridad vial con la instalación y renovación de la señalización horizontal y vertical.