La Diputación participa en la 30 Gala del Deporte de la Milagrosa

698
0
Compartir
Publicidad

El diputado de Promoción Económica e Social, Pablo Rivera Capón, participó este viernes en la Gala del Deporte de la Milagrosa con la que la Asociación de Vecinos, Comerciantes e Industriales de este barrio lucense reconoce anualmente a deportistas y clubes de la provincia de Lugo por su trabajo y trayectoria.

Rivera Capón, que entregó cuatro de los catorce galardones concedidos en esta 30ª edición, destacó que todos y todas los premiados «encarnan os mellores valores do deporte, como o esforzo, a constancia, a vontade de superación, o compañeirismo e o respecto aos demais. Uns valores que son tamén os que impulsan o movemento veciñal que promove este recoñecemento e que son máis necesarios ca nunca nestes tempos nos que a pandemia e o seu impacto social e económico nos volveu a poñer a proba».

Rivera Capón agradeció el trabajo de la Asociación de Vecinos de la Milagrosa, «que traballa día a día para impulsar o seu barrio e demostra que o movemento veciñal é un factor fundamental para o dinamismo das nosas vilas e das nosas cidades».