La Diputación patrocina la ‘XXVIII edición da Festa da Androlla’ de Navia de Suarna

629
0
Compartir

El presidente de la Diputación, Darío Campos Conde, y el alcalde de Navia de Suarna, José Fernández Fernández, presentaron este lunes en el salón de actos del Pazo de San Marcos, la ‘XXVIII edición da Festa da Androlla’ que se celebra el próximo 11 de febrero en la Plaza del Ayuntamiento de esta localidad.

El Gobierno de la Diputación es la principal administración patrocinadora de esta cita con una aportación de 3.000 euros dirigidos a financiar parte de los costes de esta cita gastronómica. En el acto, participó la productora María del Carmen Sánchez Iravedra.

Campos Conde explicó que «a través das colaboracións con este tipo de citas buscamos dinamizar turisticamente os Concellos da provincia, aproveitando os recursos gastronómicos dos que dispomos. Por iso, dende o Goberno da Deputación máis de 100.000 euros para facer posible a celebración de 28 citas gastronómicas nos Concellos da provincia de Lugo, sendo na maioría dos casos a única administración que colabora cos municipios na organización deste tipo de eventos. Deste xeito, promovemos os produtos autóctonos e de calidade, ao tempo que se dinamiza a economía local”.

«É unha oportunidade única para incentivar a economía do municipio pois ademais de ofrecer de xeito totalmente gratuíto máis de 200 kg deste manxar, comercializaranse uns 2.000 quilos de Androlla nos 30 stands que participan na festa, que suporá un volume de negocio superior aos 10.000 euros», apuntó Campos Conde.

Fernández Fernández agradeció «a colaboración provincial coa Festa da Androlla» e invitó a todos los visitantes «a achegarse este domingo a Navia de Suarna para desfrutar desta cita gastronómica e descubrir ademais os recursos patrimoniais e naturais do Concello».

Programación de la Fiesta

La XXVIII Festa da Androlla se celebrara el 11 de febrero en la Plaza de la villa en Navia de Suarna. La cita gastronómica comienza a las 10:00 con pasacalles y gaitas, a partir de esa misma hora comenzará la prueba de habilidad en el circuito de Grandela, con la celebración de la II Ruta da Androlla 4×4.

A partir de las 10:30 horas se abren los 30 stands de la fiesta, y a partir de las 13:00 horas comienza la degustación de este producto típico. A las 15:00 horas se celebrara el almuerzo oficial, y a las 18:00 horas, tendrá la clausurara esta cita con actuaciones musicales por la calles de la villa.