Hospital Comarcal de Monforte. Foto | CEDIDA

La junta de personal del hospital comarcal de Monforte viene de denunciar, «o ninguneo e a deixadez da dirección deste hospital». Les parecen increíble que se tuvieran que enterar por la prensa que el gerente se marcha para Vigo de responsable de Hospitalización en esa área sanitaria.

Según el comunicado enviado a los medios de comunicación, la junta de personal señala que «a comunicación por parte desa dirección nunca foi boa, sempre nos tivemos que enterar polos pasillos de calqueira cambio que se producira no noso hospital».«Cánsamonos de repetirlle que calqueira cambio que se fixera debería estar informada a xunta de persoal e nunca o fixeron».«Alegrámonos moitísimo por el, supoño que en Vigo non han estar tan contentos, é probablemente o peor xerente que pasou por este hospital».

El hospital de Monforte lleva sin dirección mucho tiempo debido a la baja por paternidad, del gerente, «a que ten todo o derito do mundo». Pero la junta de personal entiende que con la que está cayendo en Monforte por causa de la Covid-19, no se merecen estar sin dirección y sin tener un interlocutor al que dirigirse para tratar de solucionar cualquier problema que pueda surgir.

«Esperamos que alguén nos reúna a maior brevidade posíbel e nos informe do que vai acontecer neste hospital nestes tempos tan complicados»,remata el comunicado

Publicidad