La nueva temporada de las rutas fluviales por la Ribeira Sacra comenzará hacia primavera

786
0

La junta de Gobierno de la Diputación de Lugo viene de aprobar la renovación del encargo a la empresa pública Tragsa de la prestación del servicio de rutas fluviales en catamarán por la Ribeira Sacra para el año 2023, por un importe de cerca de 930.000 euros.

La portavoz socialista del Gobierno y diputada de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, anunció que la institución provincial está ya preparando la nueva temporada de este servicio, «coa previsión de que as embarcacións comecen a operar, como vimos facendo nos últimos anos, cara a primavera con todas as garantías de calidade e seguridade para os viaxeiros».

A mayores del propio funcionamiento de las rutas, explicó García Porto, en esta ocasión el encargo a Tragsa incluye «a posta a punto das embarcacións, a súa revisión e reparación integral, para o que será preciso sacar os barcos da auga». «O obxectivo é que os catro catamaráns que xestiona a Deputación estean en perfectas condicións, e cumpran con todas as garantías de calidade para o inicio da tempada» mejorando así, afirmó, «a seguridade e a comodidade dos viaxeiros en ruta, e ofrecendo un mellor servizo».

La diputada de Turismo recordó que Tragsa, medio propio de la Diputación de Lugo desde finales del 2019, ya se ocupó de las rutas en catamarán durante lo pasado 2020, 2021 y 2022, «con resultados satisfactorios». «Mantemos, desta forma, un servizo público de calidade, moi atractivo, que está sendo clave na oferta turística da Ribeira Sacra e tamén do conxunto da provincia», señaló la Diputada.

«Así o avalan os datos que nos deixan cada tempada as rutas. Sen ir máis lonxe, o pasado ano 2022 máis de 50.000 persoas desfrutaron da Ribeira Sacra dun xeito único, como é o que ofrecen estas viaxes fluviais». En definitiva, «unha aposta firme deste Goberno por un servizo que define moi ben o modelo de turismo que queremos para a nosa provincia e no que traballamos día a día: un turismo sostible e de calidade, non masificado, de experiencias, que pon en valor o noso patrimonio natural e que crea riqueza nas economías locais e, polo tanto, axuda a fixar poboación no territorio», afirmó la portavoz socialista del Gobierno provincial.

Las rutas fluviales

La Diputación de Lugo ofrece a través de este servicio dos rutas fluviales por la Ribeira Sacra: la Ruta Fluvial Cañón do Sil, que parte del embarcadero de la Diputación Ponte do Sil, y la Ruta Fluvial Cabo do Mundo, que parte del embarcadero de Belesar.

La del Cañón do Sil es una travesía de dos horas que bordea los municipios de Monforte, Sober, Castro Caldelas, A Teixeira y Parada de Sil y en la que operan dos embarcaciones con una capacidad total de 159 plazas: 107 en el catamarán Mencía y 52 en el monocasco Cañón do Sil. En cuanto a la Ruta Cabo do Mundo, transita por O Saviñao, Pantón y Chantada con un catamarán con capacidad para 72 viajeros. Además, la institución provincial contará con una cuarta embarcación a punto, en el caso de tener que reforzar el servicio.

Publicidad