Compartir
Publicidad

El presidente de la Diputación y alcalde de A Pontenova, Darío Campos Conde, junto a otros miembros de la corporación municipal, participaron este miércoles, en los actos de la XLI edición da Festa da Troita de A Pontenova con la que colabora el Ejecutivo provincial.

Este evento, declarado como Fiesta de Interés Turístico Nacional, se desarrolló a lo largo de este martes y miércoles, y reunió a 130 pescadores de Galicia, Asturias y otras comunidades.

Campos Conde señaló que «a Festa da Troita da Pontenova é un evento consolidado no noso Concello que conta con máis de 40 anos de tradición, sendo ademais a segunda festa da troita máis antiga de Galicia, o que supón tamén un importante revulsivo económico para a contorna da Mariña e a provincia. Durante os dous días máis de 4.000 persoas achegáronse a esta festa que reúne actividades moi variadas: actuacións de bandas de música, sesións vermú, concursos de pesca ou degustacións de troita, entre outras».

En esta cita, que consiguió una ocupación hotelera del 100%, tuvieron lugar los concursos de pesca (lance, salmón y mosca) y, como novedad, la ‘I Ruta de Sendeirismo Festa da Troita Vía Verde’, que discurrió por la antigua vía del tren que va desde A Pontenova y Ribadeo, pasando a un lado del río Eo y por 6 túneles de piedra.

Esta ruta gratuita y para todos los públicos tuvo un recorrido total de 12,5 km. Además, en la jornada del martes, tuvo lugar el pregón a cargo de la actriz y presentadora, Isabel Blanco y una degustación de truchas ambos días, la jornada estuvo amenizada por las orquestas: Costa Dorada, Anaconda y Solara.