Las jornadas enogastroturísticas Marida Maio organizadas por APEHL, llegan a la Ribeira Sacra

171
0

La diputada de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, participó este jueves en la presentación de la iniciativa Marida Maio, organizada por la Asociación Provincial de Empresarios de Hostalería e Turismo de Lugo (APEHL). La Diputación de Lugo impulsa estos encuentros gratuitos que se celebran todos los jueves de este mes al atardecer en el Centro do Viño da Ribeira Sacra, en la ciudad del Cabe.

La institución provincial enmarca esta iniciativa en el acuerdo por el que aporta 40.000 euros a la asociación para la puesta en marcha de iniciativas y acciones formativas para hosteleros de la provincia.

García Porto destacó que «a Ribeira Sacra é un tesouro que debemos preservar e promover, non só polo seu valor paisaxístico, senón tamén polo seu rico patrimonio gastronómico e vitivinícola. Temos diante de nós unha oportunidade única para destacar os nosos viños, os nosos alimentos e todo o noso saber facer».

En este sentido, afirmó, «é crucial apostar polo turismo sostible porque debemos garantir que o crecemento económico vaia de man coa conservación do noso medio ambiente e o noso patrimonio cultural. Na Deputación temos clara a nosa política turística: turismo de calidade, sostible, de proximidade e non masificado».

La diputada aprovechó para invitar a los monfortinos y a todos los lucenses «a desfrutar dos produtos locais e apoiar aos nosos produtores. Temos viños que son verdadeiras obras de arte, como os que hoxe podemos degustar aquí, e alimentos que nos lembran a tradición e a historia desta terra».

Marida Maio arrancó este jueves con la presentación de los vinos de las bodegas Val do Frade y Cruceiro, el buen hacer del restaurante monfortino Manuel Bistró y la Fundación Belarmino Fernández Iglesias de Sober.

Para próximas jornadas, que serán los días 23 y 30 de mayo de 19:30 a 21:00 horas, participarán otras bodegas, restaurantes y empresas turísticas para dar a conocer sus productos y servicios. La asistencia es gratuita, pero es preciso reservar en el 982 412 050 o en el 982 404 715 porque la capacidad está limitada a 30 personas.

Publicidad