La calle Santo Domingo tendrá un nuevo firme antes de que finalice este año. El Alcalde, José Tomé, anunció esta mañana que en agosto comenzarán los trabajos en esta vía que forma parte del conjunto histórico de la ciudad.

“Imos actuar nesta rúa debido ó importante estado de deterioración que presenta, pero tamén porque se trata dunha rúa ubicada nun lugar estratéxico do casco histórico, que comunica a parte alta da praza de España coa igrexa da Régoa, coa porta da Alcazaba, e que conduce cara o Campo da Virxe e cara ó conxunto monumental de San Vicente. Polo tanto, con esta actuación imos contribuír a mellorar a imaxe de Monforte”.

El mandatario local añadió que «un dos obxectivos deste Equipo de Goberno era realizar unha mellora integral das rúas, tanto no rural como no urbano, pero a maiores, era preciso renovar as rúas do casco histórico, como xa fixemos coa rúa do Conde. De feito, a previsión de cara ó vindeiro mandato, se os cidadáns volven darnos a súa confianza, é actuar na rúa Santa Clara».

La actuación prevista consiste en la colocación de un nuevo pavimento de piedra granítica de 10 centímetros de espesor. Una vez finalizado este paso, se va a proceder al realce de tapas de pozos, arquetas, alcantarillas hasta el nuevo nivel del pavimento.

José Tomé señaló también que las obras están planificadas para interferir el mínimo posible en el desarrollo de las actividades del colegio Torre de Lemos. Este proyecto se va a financiar con cargo al Plan Único de la Diputación Provincial de Lugo y también con una aportación municipal. El presupuesto de licitación asciende a 156.980 euros.

El plazo de ejecución de los trabajos es de dos meses. Las empresas pueden presentar sus ofertas hasta el próximo 17 de julio. La mesa de contratación se reunirá unos días después, el 26 de julio.

Publicidad