Las trabajadoras del SAF del ayuntamiento de Pantón, «están tranquilas» asegura el alcalde, José Luis Álvarez

824
0
Compartir
Publicidad

El alcalde de Pantón, José Luis Álvarez, asegura que no hay ningún conflicto entre las trabajadoras del SAF y el ayuntamiento, «estamos coa estabilización de persoal e estas traballadoras están contentas e tranquilas. A denuncia da CIG nace dalgunha persoa que quere desestabilizar ao persoal, pero as traballadoras estanme chamando que non están de acordo con estas queixas».

Álvarez asegura que las trabajadoras del SAF hacen entre 30 y 32 horas semanales más desplazamientos, «nunca traballaron 40 horas e agora se o concello ten que cumprir a sentenza do xulgado de como traballadoras públicas traballar 37,5 horas semanas, van ter que traballar máis horas»

El ayuntamiento de Pantón cuenta con 25 trabajadoras en el servicio de ayuda en el hogar y destina entre 200.000 y 250.000 euros anuales al servicio, más la aportación de la Xunta de Galicia. Considera el alcalde que «este tipo de accións de un par de persoas buscan crear tensión no persoal, e sempre se fai cun trasfondo político».

El BNG pide explicaciones

José Luis Álvarez salía así al paso de una nota de prensa enviada horas antes por el BNG de Pantón, en la que pedía al actual alcalde que «dea explicacións» y sobre todo que diese cuenta de la cantidad de dinero que le va a costar al ayuntamiento esta sentencia.

«O malo destas aptitudes é que os caprichos son da alcaldía e os cartos de toda a veciñanza», manifiesta el BNG de Pantón. Su portavoz en la Corporación municipal Rosana Prieto Florines, apunta que «quereríamos que esta sentenza valese para cambiar as aptitudes despóticas do actual mandatario, e que aprenda a escoitar, xa que de ter chegado a un acordo agora non cabería reclamar cantidades anteriores. A humildade e o asesoramento legal son moi importantes para que non acontezan estas cousas».

Prieto Florines cree que «isto -la sentencia- se puido ter evitado con só aplicar a lei, porque non e pode confundir maioría absoluta con poder absoluto como está a pasar no concello de Pantón».