Los cortes de luz están provocando perdidas de vacunas en el centro médico de Escairón

Algunas de mas de 100 euros por unidad, lo que supuso miles de euros en perdidas.

893
0
Compartir
Publicidad

La Asociación Vecinal do Saviñao denuncia que la pasada semana se iniciaba la campaña de vacunación antigripal, pero en Escairón tuvo que aplazarse, el motivo: las vacunas perdieron la cadena del frío debido a un corte de luz.

«Pero este feito non é puntual, é case que diario e cotiá, e xa leva tempo provocando que no centro de saúde se perdan vacunas, algunhas de mais de 100 euros por unidade que supuxeron miles de euros, xa que cando se vai a luz non hai ninguén do Concello , que é o responsable do ambulatorio, que acuda a levantar o diferencial».

Pero el origen del problema radica en los frecuentes cortes de luz que sufre Escairón, y que hace tres años ya fueron denunciados y demandada solución por la asociación de comerciantes de Escairón, y hace dos años por la asociación veciñal do Saviñao. Se reclamaba que la alcaldía se dirigiese a la empresa eléctrina Energy para acelerar la solución a esta problemática.

«Parece que non houbo iniciativa algunha por parte do Governo municipal, e a día de hoxe continúanse ocasionado importantes perdas económicas, non só nos comercios e particulares, senón tamén nos servizos públicos» apuntan desde la asociación.

Es precisamente la asociación vecinal do Saviñao, la que demanda una iniciativa por parte del equipo de Gobierno para que el servicio de electricidad cumpla las mínimas garantías y deje de provocar costes añadidos. «É unha paradoxa que se exporte enerxía eléctrica xenerada no territorio e no mesmo haxa graves carencias na calidade da mesma».