La Fundación TIC de la Diputación incrementará en un 60% el número de cursos y talleres de nuevas tecnologías para mayores en el segundo trimestre del año, de los que 12 se impartirán en la provincia, segundo avanzó este martes el presidente de la Diputación, Darío Campos, durante la presentación de la nueva programación del InLugo, en la que estuvo acompañado por la alcaldesa de Lugo, Lara Méndez.

El plazo de inscripción ya está abierto en www.fundaciontic.org, www.deputacionlugo.gal o llamando al teléfono 982 225 186.

Campos Conde subrayó que «como Alcalde dun Concello pequeno coñezo de primeira man a utilidade das novas tecnoloxías na vida cotiá dos maiores que residen no rural e as posibilidades que ofrece esta ferramenta nas súas relacións con familiares e amigos. Por iso, este trimestre imos facer un esforzo especial para retomar as actividades do InLugo na provincia. Nesta ocasión, serán 12 obradoiros, maioritariamente de Internet e de uso do móbil, que son os máis demandados. A nosa vontade é que, en función dos nosos recursos, cheguemos a toda a provincia en futuras edicións».

Más de mil plazas

Entre las novedades de esta nueva temporada, el presidente de la TIC destacó el importante incremento de actividades. «Neste segundo trimestre haberá 81 cursos e obradoiros, con 1.085 prazas, fronte aos 51 cursos e 713 prazas da edición anterior, o que supón un incremento do 60%. Queremos dar resposta así á alta demanda que hai destas actividades. De feito, vemos como en cada edición as prazas se cobren nas primeiras horas de apertura de inscrición».

Darío Campos dijo que también se atienden las demandas de los usuarios con la incorporación de nuevas materias, «como, por exemplo, un curso de Instagram, unha rede social que está moi de moda e na que os maiores poderán compartir as súas fotos, ou outro de Word que, por primeira vez, estará enfocado á Memoria Dixital, xa que os participantes escribirán as súas propias historias e anécdotas, que se engadirán a este banco de recordos».

Los cursos más demandados

Por otra parte, los cursos con más demanda, los de móvil, Internet y tablet, ampliarán el número de horas. De este modo, los de móvil e Internet pararán a ser de 4 días, y del de tablet, de tres. También se incrementará el número de cursos de refuerzo y los talleres de memoria.

Publicidad