Los pesos pesados del PSdG-PSOE en la XXIII Feira do Butelo de A Fonsagrada

1163
0
Compartir
Publicidad

El presidente de la Diputación, José Tomé Roca, acompañado de secretriao general Gonzalo Caballero, su tio y alcalde de Vigo, Abel Caballero, la presidenta de la Diputación de Pontevedra Carmela Silva y el presidente de la Confederación Hidrográfica del Miño-Sil José Antonio Quiroga Díaz, así como de diputados y diputadas provinciales, participó este domingo en la plaza del Ayuntamiento de A Fonsagrada en la XXIII Feira do Butelo, con la que la institución provincial colabora con una aportación económica de 6.000 euros.

En esta cita gastronómica, que se celebró a lo largo de todo el fin de semana y que congregó a miles de personas, se pusieron a la venta 5.000 kilos de productos cárnicos, junto con otros alimentos tradicionales.

José Tomé subrayó que el butelo «representa a nosa historia, e as nosas tradicións culturais e etnográficas. E o traballo desenvolvido polo Concello da Fonsagrada e os organizadores desta feira son testemuña de como recoller esa bagaxe e facela competitiva no mundo contemporáneo».

«A gastronomía e o turismo -añadió Tomé Roca– non deixan de cambiar, pero cumpre lembrar que moitas veces non precisamos obsesionarnos con buscar grandes novidades, se non apostar polo que está a facer este Concello: atopar novos xeitos de poñer en valor aquelo que sempre estivo con nós», aseguró el presidente del organismo provincial.