Los socialistas critican que el PP solo se preocupa por los usuarios de las residencias de la Xunta

124
0
Compartir

La secretaria provincial del PSdeG-PSOE en la provincia de Lugo, Patricia Otero, advirtió hoy que el PP solo esta preocupado «polos usuarios das residencias da Xunta». Otero hizo esta afirmación tras conocer que el responsable territorial de la Xunta en Lugo, mantuvo una reunión por videoconferencia con responsables de residencias de la provincia de Lugo dependientes de la Xunta.

La secretaria provincial remarcó que en esta situación de crisis nuestros mayores «son a poboación máis vulnerable e a que ten menos mecanismos para defenderse. Por iso é máis necesario ca nunca a implicación de todas as administración, pero ao representante provincial da Xunta na provincia de Lugo está máis preocupado polos seus intereses políticos que polo benestar dos nosos maiores», dijo.

La dirigente socialista explicó que «o presidente da Deputación de Lugo, José Tomé Roca, mantivo diversas xuntanzas cos responsables das residencias de titularidade provincial, e realizou un novo reparto de 11.500 unidades con material de protección fonte ao Covid-19 nos catro centros de atención a maiores nas residencias de Trabada, Pol, A Fonsagrada e Ribadeo».

La secretaria provincial emplazó al responsable autonómico en la provincia «a traballar e a preocuparse por todos os usuarios das residencias da provincia de Lugo, sen distinción e sen partidismos políticos».

Caso de A Fonsagrada

Otero recordó además el abandono que sufrieron los usuarios y usuarios de las Viviendas Comunitarias Buron I e II de A Fonsagrada. Señaló que fue el propio Ayuntamiento de A Fonsagrada a través de la Trabajadora Social quien envió dos comunicados a la Consellería de Política Social para alertar de la situación que sufrían los usuarios de estas dependencias privadas. Remarcó que «o primeiro comunicado enviouse á Xunta de Galicia o día 9 de marzo, e o segundo o dia 7 de abril, neste último envío tamén se enviou un escrito á Fiscalía quen abriu dilixencias», advirtió.