Compartir
Publicidad

La portavoz socialista en Antas de Ulla, Pilar García Porto criticó este lunes el estado de abandono en el que se encuentra el área recreativa de Frádegas. Lo hizo tras visitar este espacio y conocer a través de las quejas de los vecinos la explosión este pasado sábado de las baterías de las placas solares ubicadas en el techo de la casa situada en este enclave.

García Porto recordó que esta área recreativa se realizó a través de inversiones públicas que superan los 600.000 euros, además de talleres y la adquisición de los terrenos por parte del Ayuntamiento. Y en la que primero se proyectó huertos ecológicos y después una piscina, «pero a única realidade despois de todo este despilfarro económico de todos os veciños e veciñas de Antas é que a Area está completamente esquecida».

«Dende o Grupo Socialista podemos asegurar que este espazo leva abandonado mais dunha década, por iso propoñemos a creación dun espazo educativo e de ocio medioambiental e que ao mesmo tempo contribúa a fomentar o emprego na nosa vila, trala pésima xestión do Alcalde neste entorno”, avanzó la portavoz.

La portavoz socialista avanzó que «tal e como puidemos comprobar este enclave esta completamente desvalixado, xa que non hai nin bancos, nin pérgolas, nin farolas, nin papeleiras e como puidemos coñecer esta fin de semana nin labores de mantemento, e o que é mais grave de seguridade».

Casa del área recreativa de Frádegas y espacio en estado de abandono. Foto | REMITIDA

Le pedimos al alcalde que se ponga a trabajar

Por último, García Porto criticó la nula sensibilidad medioambiental del alcalde -el popular Javier Varela Pérez– con el patrimonio natural de Antas de Ulla. «Fradegas é un enclave único na provincia de Lugo e na comarca da Ulloa, un paraíso natural que discorre a carón do rio Ulla, que debemos coidar e poñer en valor. Polo tanto pedímoslle ao Alcalde que se poña a traballar para recuperar este entorno», resumió.