Compartir
Publicidad

Los socialistas de O Courel exigieron en el último Pleno a la alcaldesa Lola Castro (PP) explicaciones por el parón de las máquinas en las obras de la Xunta de Galicia en la carretera LU-651, pues fueron retiradas el pasado viernes. Una situación ante la que la regidora «non ofreceu información clara nin precisa», como debió hacer, pues los «veciños e veciñas do Courel temos dereito e merecemos coñecer que ocorre con estas obras, se hai algún problema na súa execución ou se se van suspender ou ralentizar».

La portavoz del PSdeG en el Ayuntamiento y candidata a la Alcaldía, Carmen Álvarez, aseguró que esta «total falta de transparencia» es una prueba más de que la alcaldesa «sempre lle quere salvar a cara ó PP na Xunta de Galicia, poñendo os seus intereses partidistas por riba dos intereses dos veciños», algo que «nos non imos a permitir», por lo que, avanzó, «reiteramos publicamente esa solicitude de explicacións, ante a falta de resposta clara e ante a preocupación que nos manifesta a veciñanza».

«Por que non están traballando as máquinas? Que está facendo a Xunta de Galicia? Cando se retomarán os traballos?», pregunta la portavoz del PSdeG, recordando que este nuevo percance se suma «á nefasta xestión» que viene haciendo el Gobierno autonómico con respeto a la LU-651, la principal arteria de comunicación de O Courel porque articula el ayuntamiento, sin que «a alcaldesa dea a cara polos seus veciños en ningún momento».

En este sentido, Carmen Álvarez recuerda que la mejora de la carretera entre Seoane y Folgoso do Courel «leva pendente, bloqueada e sen executar dende fai máis dunha década», que un tramo de la carretera que la Xunta decidió establecer como desvío «é intransitable», y que un tramo de la vía entre Folgoso y Quiroga lleva hundido hace más de un año, pues se derribó el 20 de marzo de 2022.

Y avanzó que sí gobierna el PSdeG se ejecutarán de manera urgente los tramos pendientes en esta carretera, «como xa se fixo no Goberno de Pérez Touriño». «O PP leva pregoando dende o 2011 a mellora desta vial, pero lamentablemente a realidade é teimuda, e a día de hoxe segue sen rematar, pola deixadez do PP e da alcaldesa que non move un dedo por mellorar as nosas dotacións públicas».