Compartir

La secretaria provincial y diputada autonómica, Patricia Otero y el secretario de Organización, Juan Díaz Valiño, acompañados de los candidatos al Congreso y al Senado, mantuvieron este martes por la tarde una reunión de trabajo con los portavoces de la comarca de Chantada y de A Ulloa en la sede del partido chantadino, para avanzar en nuevas propuestas e iniciativas que contribuyan a mejorar la calidad de vida de sus vecinos.

Patricia Otero remarcó que «dende o PSdeG-PSOE traballaremos a reo para que todos os veciños e veciñas desta Comarca de Chantada poidan desfrutar dunha pensións xustas». En ese sentido recordó que el Gobierno de Pedro Sánchez «incrementou en catro puntos a porcentaxe aplicable ás pensións de viudedade». Además explicó que el Gobierno de Sánchez aprobó la obligatoriedad de incluir el origen de la leche y los productos lácteos en su etiquetado. Apuesta así por el lácteo gallego y la potenciación de su marca, una vieja demanda de este sector.

Por contra la secretaria provincial criticó la completa parálisis que vive esta Comarca con las políticas del PP y de Feijoo. «Os 800 nenos e nenas do Centro de Saúde e Chantada son atendidos por un só pediatra dúas veces semana, algo tercermundista. Neste Concello non hai ningunha inversión como contrapartida polo canón da auga, e os empresarios do polígono industria seguen ser ter potencia de luz, cos problemas que isto conleva».

Otra problemática es el jabalí. «No Concello de Taboada hai moitas explotacións afectadas, e non hai ningún concello da contorna que fóra declarado de emerxencia cinética para poder facer fronte a este problema. E mentres Feijoo e o PP seguen mirando cara outro lado, e os gandeiros denuncian perdas de ata 15 millóns de euros», advirtió.

En Monterroso, como cualquier Ayuntamiento de la provincia, sufre el abandono del rural por las políticas fracasadas de Gobierno de Feijoo. «Ademais esta vila reclama a ampliación da estación depuradora de augas residuais, e a continuación co proxecto de saneamento integral que esta paralizado dende o 2009. Monterroso non tivo unha soa boa noticia dende a chegada de Feijoo á Xunta».

En Antas de Ulla los mayores de la villa siguen esperando un milagro para que finalice la construcción Residencia de Mayores, llevan 30 años esperando a que finalice la segunda planta de este edificio. «Esta é a política social do PP, o abandono, o ninguneo e a discriminación cara os nosos maiores», replicar.

En lo que se refiere las infraestructuras las vecinas y vecinos demandan el arreglo urgente de la carretera Friol-Palas. «O Presidente Feijoo non utiliza moito estas estradas, por iso non coñece a situación lamentable desta vial, e que teñen que sufrir cada día os seus usuarios», señaló Otero.

Así las cosas, Otero replica que desde el PsdeG-PSOE «traballaremos por promover esta Comarca como se merece. Por iso hoxe máis que nunca é necesario un Goberno de Pedro Sánchez para devolver aos veciños e veciñas das Comarca de Chantada e da Ulloa a garantía de que vamos a seguir traballando e impulsado esta Comarca, sen atrancos e sen os desplantes do PP», resumió Otero.