Compartir
Publicidad

La Diputación de Lugo viene de activar para Android y IOS la aplicación móvil Lugo Cambia 360º, una herramienta que a través de la realidad aumentada permite hacer un viaje a 25 localizaciones de la provincia a través de cualquier dispositivo. La diputada de Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, explica que «nestes momentos que nos toca estar na casa é unha opción moi axeitada para viaxar a calquera dos catro xeodestinos da provincia dende os nosos fogares».

García Porto afirma que es una app que «abre unha ventá virtual a través da que o usuario pode visitar os Escolapios de Monforte de Lemos, o miradoiro de San Roque en Viveiro ou a Catedral de Lugo dende o alto da Muralla, dende calquera lugar do mundo». El usuario debe apuntar con la cámara de su dispositivo al suelo del lugar en el que se encuentre e inmediatamente se trasladará virtualmente al lugar elegido de la provincia de Lugo. Durante esta experiencia, mire cara el lugar que mire, estará en ese entorno elegido en la app.

«Con esta ferramenta tecnolóxica calquera persoa nos pode visitar e facer unha primeira toma de contacto e, despois, unha vez remate o período de confinamento, planifique unha viaxe para descubrir eses lugares aos que se achegou previamente grazas á aplicación», subraya García Porto.

El impulso del turismo es una de las grandes apuestas de la Diputación de Lugo «e máis agora porque é un dos sectores que máis afectado se vai ver pola crise do coronavirus», explica la diputada. En los presupuestos del 2020 la institución provincial destina 2,4 millones de euros a la promoción del territorio con el objetivo de continuar dinamizando el sector. Esta iniciativa refuerza el turismo de experiencias y favorece la puesta en valor y promoción del inmenso patrimonio cultural y natural de la provincia de Lugo.