Marea Galeguista denuncia la situación de deterioro del entorno del río Miño a su paso por Muimenta

1462
0
Compartir
Publicidad

El geólogo ribadense y cabeza de lista de la Marea Galeguista por Lugo, Iván Rodríguez Lombardero, visitó en el día de hoy el río Miño en el entorno de Muimenta (Cospeito), acompañado por integrantes de la Asociación Deportiva e Cultural ‘Amigos do Miño’ para conocer de primera mano sus actividades y poner en común las propuestas de la Marea Galeguista en relación al ecologismo y al medio ambiente, «eixos esenciais e transversais das propostas programáticas da formación», según asegura Lombardero.

Lombardero compartió su honda preocupación al asegurar que «o río Miño amosa nunha traxectoria de grave deterioro», pues durante la visita, constató la invasión por vegetación del lecho del río, «causada segundo os técnicos da Consellería pola eutrofización das augas», al filtrarse, segundo refirió, «ao cauce os xurros que se empregan na fertilización das terras ao carón do río».

Para el cabeza de lista por Lugo de la Marea Galeguista, «os males dos ríos son os das súas cuncas, e o caso do Miño amosa a necesidade de fomentar a estensificación das explotacións lácteas».

Los integrantes de la asociación le explicaron la experiencia de su gestión «de 45 quilómetros do río», en la que «establecen treitos de pesca sen morte, realizan limpezas e mesmo dirixen as curtas da vexetación de ribeira».

Junto con los integrantes de la asociación, el cabeza de lista de la Marea Galeguista por Lugo visitó varias pequeñas depuradoras primarias «que cómpre complementar con lagoaxe ou conectar coa depuradora principal», segundo señalan.

Lombardero se mostró satisfecho y agradecido con el trabajo desarrollado por la Asociación Deportiva e Cultural ‘Amigos do Miño’ y con el «áxil esquema de xestión directa pola comunidade dun tema que adoita xerar queixas polo mal funcionamento da administración».