Medio Rural destaca la gran oportunidad que la IXP representa para el despegue del capón de Vilalba

Así lo destacó hoy la directora general de Ganadería, Agricultura e Industrias Agroalimentarias, Belén do Campo, en la feria que ensalza este producto en la capital chairega

1040
0
Compartir
Publicidad

La Indicación Xeográfica Protexida (IXP) Capón de Vilalba «é unha gran oportunidade para este sector», por lo que conviene «aproveitar o tirón deste selo de calidade para lanzar o produto e facelo aínda máis popular». De este modo se pronunció hoy la directora general de Ganadería, Agricultura e Industrias Agroalimentarias, Belén do Campo, en su intervención durante la Feria del Capón de Vilalba y en la entrega de premios a los mejores criadores de esta raza autóctona.

La directora general fue un paso más allá y afirmó que con este impulso el capón vilalbés mismo «podería pasar de actividade complementaria a ocupación a tempo completo con explotacións especializadas, que permitan a incorporación dos mozos e mozas á actividade agraria».

En este sentido, Belén do Campo reconoció «o esforzo que ano tras ano realiza a Asociación de Criadores», que fue la solicitante de la IXP y en la que están inscritos la mayor parte de los productores, y recordó también el importante papel desempeñado por el Ayuntamiento de Vilalba.

Galicia, sinónimo de calidad

«Galicia, cando de alimentos se fala, é sinónimo de calidade», destacó la directora xeral, quien puso en valor «a ampla oferta de produtos de calidade diferenciada, recuperados de tradicións seculares, que con maior ou menor dificultade atoparon un oco no mercado» y señaló que con el capón se engrosa la nómina de las referencias gallegas con esa excelencia oficialmente reconocida. Belén do Campo destacó también que «a deste ano vai ser a primeira feira que se celebre despois da inclusión da IXP Capón de Vilalba no rexistro da Unión Europea».