Miguel Tellado: «Sánchez volverá hoxe á Moncloa a seguir facendo campaña en contra de Galicia»

718
0
Compartir
Publicidad

El secretario xeral del PPdeG, Miguel Tellado, aseveró que Pedro Sánchez, tras su paso por Santiago para participar en un mitin, «volverá hoxe á Moncloa a seguir facendo campaña en contra de Galicia». Así se expresó en una reunión de la comisión de Industria del partido, en la que estuvo acompañado por el presidente de la misma, Borja Verea; del conselleiro del área, Francisco Conde; y de la portavoz del PP en la Junta General del Principado de Asturias, Teresa Mallada.

«A Galicia nunca nos visita o presidente do Goberno, senón o secretario xeral do PSOE», incidió Tellado, sobre el hecho de que Sánchez solo acuda a la Comunidad para participar en actos de partido y subrayó que el que «o que á nosa autonomía lle interesa é que o máximo responsable do executivo aclare se nos vai pagar os 370 millóns de euros que nos debe, que lle dea solución ás industrias electrointensivas ou que garanta carga de traballo para o naval público da ría de Ferrol».

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

En el mismo sentido, el número dos de los populares gallegos insistió en que en la última semana «os socialistas asturianos demostraron que defenden mellor os intereses de Galicia cós líderes do PSdeG».

En el mismo sentido, apuntó que «o Goberno Central debe depoñer a súa actitude de ataque á nosa industria» y le reclamó que escuche «non xa á Xunta ou ao Partido Popular de Galicia, senón ás empresas e aos traballadores» que ven que hay 5.000 puestos de trabajo en peligro por la inacción del Gobierno socialista.