Monforte convoca diversos concursos alrededor de la XVIII Feira Medieval

1166
0
Compartir
Publicidad

El alcalde de Monforte, José Tomé Roca, viene de anunciar que «a partir de hoxe martes 22 de marzo, todo aquel que se queira apuntan nalgún dos tres concursos que convocamos dende o Concello de Monforte arredor da XVIII Feira Medieval, poderá facelo ata o 12 de abril no Rexistro Xeral do Concello». La Feria Medieval se celebrará el 16 y 17 de abril de 2022.

Tras convocar a principios del mes de febrero el concurso de ayudas para la confección de trajes medievales, el equipo de Gobierno local convoca, como en pasadas ediciones, estos tres concursos –VI Concurso de Decoración de Balcóns; VII Concurso de Decoración de Establecementos Comerciais e Hostaleiros y IX Concurso de Traxes Medievais- con el objetivo de animar a los monfortinos y visitantes a implicarse en la Feria Medieval y ser protagonistas activos de la misma. Para estos tres concursos, el Ayuntamiento destina más de 2.000 euros en premios.

«Coa convocatoria destes concursos e coa organización da Feira Medieval, na que xa estamos inmersos, seguimos levando adiante as actividades propias do calendario de eventos anual do noso Concello, cumprindo así co noso compromiso de volver a recuperar a normalidade fronte a covid-19, sempre que sexa posible segundo evolucionen as circunstancias determinadas pola pandemia», recordó el regidor monfortino.

Documentos para descargar

Formulario Inscrición Concursos Feira Medieval 2022

Bases IX Concurso Traxes Medievais 2022

Bases VI Concurso Decoración Balcóns 2022

Bases VII Concurso Decoración Establecementos Comerciais e Hostaleiros 2022