Monforte se adhiere al Protocolo para la protección de las víctimas de violencia de género

El número total de casos activos de mujeres con domicilio en Monforte de Lemos a los que realiza seguimiento actualmente la Policía Nacional es de 30

449
0
Compartir

La subdelegada del Gobierno, Isabel Rodríguez, y el alcalde de Monforte de Lemos, José Tomé, copresidiron hoy la Xunta Local de Seguridad en la que se aprobó la adhesión de este municipio al Protocolo para la protección de las víctimas de violencia doméstica y de género.

La subdelegada del Gobierno dio cuenta de que «co acordo adoptado hoxe na Xunta Local de Seguridade, o Concello de Monforte dá o primeiro paso para adherirse ao Protocolo de colaboración e coordinación entre as Forzas e Corpos de Seguridade do Estado e os Corpos de Policía Local para a protección das vítimas de violencia doméstica e de xénero».

«Penso -añadió- que todos nos debemos alegrar de que un Concello da importancia que ten na provincia Monforte se implique deste xeito na loita contra a violencia de xénero, e na protección das vítimas, pois todas as institucións somos necesarias para acabar con esta lacra e só coa colaboración de todos administracións, forzas de seguridade e sociedade poderemos facerlle fronte», manifestó la subdelegada.

Por su parte el alcalde de la localidad, José Tomé, destacó que, «a pesar de que Monforte é unha cidade tranquila, a violencia de xénero é un tema que nos preocupa especialmente. Por iso decidimos a inclusión de Monforte no Programa Viogen e a Policía Local vai colaborar coa Policía Nacional neste problema»

Además, el alcalde explicó que «aproveitei para falar coa subdelegada e o comisario xefe provincial da Policía Nacional sobre a situación do futuro edificio que albergará a sede da nova comisaría de Monforte. Informeilles dos trámites que estamos levando a cabo para trasladar o servizo de drogodependencias do edificio de sanidade, despois procederemos a adoptar un acordo plenario no que se faga efectiva a cesión ó Ministerio do Interior de dito edificio con destino a albergar a nova comisaría».

Datos de violencia de género

En el sistema de Seguimiento Integral (VIOGEN), el número total de casos activos de mujeres con domicilio en Monforte de Lemos a los que realiza seguimiento actualmente la Policía Nacional es de 30. De ellas, 4 están consideradas de riesgo medio, 13 de riesgo bajo y otras 13 de riesgo no apreciado.

El número de denuncias por maltrato presentadas en Monforte en el primer trimestre de este año es de 6 y en el mes de abril se registraron otras 2. En 2018 habían sido 38.