Compartir
Publicidad

El portavoz del Gobierno de la Diputación, Álvaro Santos Ramos, -en la imagen- supervisó el final de los trabajos de renovación de la calle Ramón Díaz de Monterroso, que financió el Ejecutivo provincial con una aportación de cerca 20.000 euros. Estos fondos permitieron la rehabilitación del firme con aglomerado en caliente de un total de 200 metros de este vial.

Santos Ramos remarcó que «se trata dunha vía do centro urbano de Monterroso que é moi empregada polos veciños da zona, por estaren a igrexa parroquial moi cerca. Ademais, é unha estrada paralela á Benigno Vázquez que conta con moitos servizos, coma bares, establecementos e pequenos comercios, polo tanto tamén serve para estacionar. Tamén se benefician os veciños que viven nesta rúa».

Otros 191.000 euros

El Gobierno de la Diputación ya invirtió 191.000 euros en la mejora de infraestructuras viarias y dotaciones de la villa. «Concretamente tamén inclúe a mellora doutros viais principais de Monterroso como as melloras das rúas Blanca Martinez con 15.000 euros; a mellora do firme da Ramón Cabanillas con 12.000 euros e a da travesía tralo Castro con 32.000 euros, ademais da Ramón Díaz», añadió Santos Ramos

A mayores, esta inversión también contempla ayudas para el área recreativa de la Peneda con 19.000 euros; el tramo de 1,6 kilómetros de la carretera municipal de la parroquia de Sirgal con 77.000 euros, así como la mejora del firme de Lardeiros a Sestelo con 16.000 euros.