O Courel solicitará a la Diputación el acondicionamiento del último tramo de la carretera LU-P-1301

127
0
Compartir

El Ayuntamiento de Folgoso do Courel solicitará a la Diputación de Lugo que acondicione el último tramo de seis kilómetros de la carretera provincial LU-P-1301 que es la principal vía de entrada al Ayuntamiento desde la autovía A-6. La alcaldesa, Lola Castro, explica que «a pesar de que este tramo se sitúa no termo municipal de Pedrafita, é de sumo interese para o noso Concello ao ser a vía que comunica co Concello de Pedrafita, coa autovía do noroeste e que, incluso, serve de acceso ao territorio que conforma o recentemente declarado Xeoparque Mundial da Unesco Montañas do Courel».

Esta iniciativa del grupo de Gobierno local aprobada por unanimidad en el pleno del pasado viernes recoge también una solicitud a la institución provincial para que incluya en sus presupuestos una partida para la elaboración del proyecto y el inicio de las obras de mejora; así como información sobre las medidas que la Diputación de Lugo ha previsto adoptar en este tramo de carretera.

La alcaldesa señala que «durante unha reunión mantida o 18 de xuño deste ano para abordar entre outros temas o arranxo deste tramo da vía provincial que falta por mellorar, o presidente da Deputación ten manifestado a intención de encarar este asunto neste mandato».

Lola Castro defiende la necesidad de llevar a cabo lo antes posible esta mejora ante «o mal estado das vías provinciais» a su paso por el término municipal de Folgoso do Courel que se suma «ás situacións de illamento que sofre este Concello de alta montaña por mor das grandes nevaradas do inverno».

Mejora de la LU-651

La regidora local indica que «a estrada LU-P-1301 é a espiña dorsal do noso Concello xunto co tramo da estrada autonómica LU-651». A este respeto, Lola Castro explica también que «a Xunta conta cunha partida orzamentaria para a mellora desta vía de titularidade autonómica». De hecho, «xa foron sometidos a exposición pública os terreos afectados e o procedemento atópase na fase previa á licitación da primeira fase das obras».