O Saviñao celebra este próximo domingo la 14ª edición da Feira do Cabalo de Escairón

568
0
Compartir

La diputada de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, presentó este jueves en el pazo de San Marcos la XIV Feria do Caballo de Escairón, que se celebrará este domingo en el mercado ganadero de la localidad. En el acto participaron miembros de la organización, Judith López y Marcos Varela, de la Asociación Cabaleiros do Saviñao, con la que colabora la institución provincial con una aportación económica de 2.500 euros para la celebración de la cita.

García Porto destacó la importancia de esta feria para «visibilizar o gran peso que ten na nosa provincia o sector primario e potenciar esta actividade, que é fundamental para a economía e para o emprego e, polo tanto, para fixar poboación e para o futuro do noso rural». Destacó también que se trata de un evento que consigue dinamizar la vida social y la economía del ayuntamiento y del entorno, «xa que atrae a un gran número de visitantes, o que repercutirá, sen dúbida, na actividade da hostalería, do turismo e do comercio».

La diputación apoya la celebración de esta jornada porque, «precisamente, apoiar e potenciar o sector primario, da man dos propios produtores e do tecido asociativo, ademais de promover un tipo de turismo de calidade, sostible, que coida o noso patrimonio e que deixa valor no territorio, son dúas das liñas de traballo prioritarias que estamos desenvolvendo dende a Deputación de Lugo», explicó.

Pilar García Porto felicitó a los organizadores por su trabajo e invitó al vecindario de la provincia a acercarse el domingo a Escairón «para gozar de todas as actividades que nos teñen preparadas dende a Asociación de Cabaleiros do Saviñao, e tamén das paisaxes, do patrimonio e da xente deste concello».

El programa

La Feira do Cabalo de Escairón comenzará a las 9:00 horas con la apertura del mercado ganadero de la localidad para los participantes de las carreras de andadura, la ruta caballar y el concurso morfológico, que tendrán lugar por la mañana. Ya en horario de tarde serán las carreras de galope, gincanas y el espectáculo ecuestre a cargo de Duende Ecuestre, que será a las 19:00 horas. Durante toda la jornada se entregarán premios a los mejores equinos en las categorías de andadura, morfológica, galope y gincana y se sorteará un potro.