Olalla Rodil: «A xestión enerxética de Muras é un exemplo das políticas que aplicaremos desde o BNG»

1003
0
Compartir
Publicidad

La cabeza de lista del BNG al Parlamento gallego, Olalla Rodil, visitó este sábado Muras, un «concello marca BNG» que puso como ejemplo «da xestión enerxética que aplicaremos a partir do 12 de xullo para construír unha nova Galiza». Con la llegada al gobierno local del nacionalista Manuel Requeijo en 2015, el ayuntamiento del Xistral se convirtió en el primero de Galicia en asumir parte del pago del recibo de la luz del vecindario con los impuestos procedentes de los parques eólicos, un modelo que el BNG extendió este mes de mayo al Valadouro al impulsar una línea de ayudas con el mismo objetivo.

«Cando o BNG goberna poñemos os recursos enerxéticos e a capacidade produtiva do país ao servizo da veciñanza. A mesma vontade que tivo o equipo do BNG de Muras e o grupo municipal do BNG no Valadouro será a que teña Ana Pontón a partir do 12 de xullo», argumentó Olalla Rodil, acompañada por todos los candidatos de A Mariña al Parlamento gallego y alcaldes y ediles de la formación en la comarca.

Olalla Rodil afirmó que «o goberno da Xunta de Galiza con Ana Pontón á cabeza traballará tamén para conseguir unha tarifa eléctrica galega, que permita reducir o prezo da enerxía e compensar o impacto ecolóxico e medioambiental que ten a produción de enerxía neste país, non só nos eólicos se non tamén na auga ancorada», añadió Rodil.

«Unha tarifa eléctrica galega axudaría a desenvolver economicamente o país, favorecendo prezos da enerxía máis reducidos para actividades como a produción de aluminio, agora ameazada por Alcoa, pero tamén para as familias», expuso la candidata nacionalista en el plaza de Viveiró.

Una tarifa eléctrica gallega, que reduzca los peajes del transporte de energía para compensar el fuerte impacto ambiental y social derivado de su producción, es uno de los ejes centrales del programa del BNG en materia de energía y desarrollo de los sectores productivos. En este ámbito la formación nacionalista apuesta por la promoción de las energías renovables. En particular, en relación a la energía eólica propone desarrollar y aprobar un nuevo Plan Sectorial Eólico y vincular la estrategia eólica al desarrollo económico impulsando la participación pública de la Xunta y de los ayuntamientos gallegos en los beneficios del sector.