Compartir
Publicidad

La secretaria provincial del PSdeG-PSOE y candidata a las elecciones autonómicas, Patricia Otero, participó este sábado en el Restaurante Río Lea, en la presentación de la nueva agrupación de las Xuventudes Socialistas de Castro de Rei. Allí dijo que «as xuventudes sodes o motor de cambio deste país». En el almuerzo estuvo acompañada de la alcaldesa de Trabada y diputada provincial, Mayra García Bermudez, del secretario de Organización en la provincia, Juan Díaz Valiño, del portavoz local, José Luís Castro Tellado, y del candidato de las Xuventudes por la provincia, Alejandro Trashorras Murado, así como concejales y militantes de la Comarca.

Otero denunció «la situación da mocidade en Galicia ao longo destes últimos 10 anos é un autentico drama, e fan falla medidas e inciativas progresistas que muden a situación de abandono do PP en toda Galicia», explicó.

«Por iso agora máis que nunca os máis mozos debedes aproveitar a oportunidade das políticas progresistas que esta impulsando o goberno de Pedro Sánchez, para seguir avanzando en dereitos e en igualdade para todos os colectivos», remarcó.

Alba Sinde

Por su parte, la nueva secretaria de las Xuventudes de Castro de Rei, Alba Sinde, estudiante de 1º de Políticas en la USC, señaló que «dende as Xuventudes Socialistas todos traballaremos por encher o noso Concello de iniciativas lúdicas, culturais e deportivas que contribuían a mellorar as nosas vidas. Porque sabemos que Castro de Rei ten futuro», dijo. Acompañan a Alba Sinde en la agrupación de las Xuventudes Julia Ocampo, Rubén Alvariño y Laura Fernández.