Compartir
LU-P-4102 - Foto | Google Maps
Publicidad

La asociación veciñal de O Saviñao viene de dirigirse por carta al área de Xestión Territorial de la Diputación de Lugo, -responsabilidad directa del presidente José Tomé Roca-, en la que solicita la adopción de medidas para que se respete la limitación de velocidad en la carretera provincial LU-P 4102 a su paso por los lugares de Xuvencos y O Gorgozo.

«Os veciños do Gorgozo e de Xuvencos, por onde transita a estrada de dominio provincial LU-P 4102 entre Ferreira de Pantón e Currelos, están preocupados pola alta velocidade de paso dos veículos que pon en risco o desplazamento e a mobilidade peonil dos moradores destes dous lugares», apuntan desde la asociación.

Por ello reclaman de la Diputación Provincial medidas que hagan posible el cumplimento de la limitación de la velocidad a 50 km/h. al paso de la vía entre las viviendas y la zona poblada, tales como:

«Colocación de badenes transversais na calzada que obriguen a aminorar a velocidade».

«Ubicación de dúas sinais luminosas intermitentes ó comezo da zona poboada, unha en cada sentido da circulación, da proibición do tránsito a mais de 50 qm/h. que advirtan e alerten da limitación da velocidade»