Compartir

El diputado de Recursos Sostibles, Roberto Fernández Rico, junto al concejal de Medio Rural de Lugo, Miguel Fernández Méndez, presentó este jueves en el Salón de Actos del Pazo de San Marcos, las XVII Xornadas Técnicas de Vacún de Leite de SERAGRO, que tendrán lugar en la Facultad de Veterinaria el próximo jueves y viernes, 14 y 15 de noviembre.

En el acto de presentación, estuvieron acompañados por la presidenta y la vicepresidenta de SERAGRO, Noelia García Santoalla y Noelia Mourazos, y el organizador de las jornadas, Ángel Oitaven Farrapeira. El organismo provincial colabora con este evento realizando una aportación económica de 15.000 euros.

Fernández Rico invitó a todos los interesados a participar en estas jornadas gratuitas y señaló que «un ano máis, SERAGRO, reunirá en Lugo a prestixiosos expertos do sector agrogandeiro nun foro que xa é un auténtico referente para os productores, pois aborda cuestións de especial interese para mellorar a produtividade e competitividade das explotacións, o benestar dos animais e a calidade do producto».

En esta línea, el diputado de Recursos Sostibles recordó los proyectos que tiene en marcha la Diputación para potenciar este sector y crear nuevas oportunidades en el rural, «como o Centro de Recría, que a día de hoxe acolle a máis de 1.200 xatas. Construímolo en solitario e fixémolo co fin de mellorar o sector lácteo; facelo máis competitivo e, por suposto, facilitar a vida dos profesionais deste eido».

A Granxa Experimental de Leite é outro destes exemplos. Deseñámola en colaboración co Campus Terra e será o primeiro centro de investigación sobre o sector lácteo da provincia. Con este proxecto, apostamos por un modelo de innovación neste ámbito que contará con 5 naves onde haberá instalacións para gando, aulas de prácticas, maquinaria ou laboratorio. O obxectivo é avanzar na redución dos custos de produción do leite, e na automatización e na incorporación das novas tecnoloxías a este proceso», remató el diputado provincial.