Compartir
Publicidad

La diputada de Turismo, Pilar García Porto, participó este jueves en el Parladoiro de Arqueixal de Palas de Rei en la presentación del evento Son d’Aldea, que tendrá lugar los días 6 y 7 de septiembre. Durante el acto, estuvo acompañada por el alcalde de la localidad, Pablo Taboada Camoira, el presidente de la Asociación Son d’Aldea, Afonso García Penas, y de otros miembros de la organización.

García Porto destacó que «este encontro permítenos vivir en primeira persoa como era a vida da aldea nos anos 40 e 50 e manter a lembranza de cando o rural era o motor da nosa economía e tradición; unha lembranza que aínda vive na memoria dos nosos maiores, homenaxeados nesta edición»

Este evento pionero, reunirá a cerca de 500 personas en la parroquia de Santiago de Alba. «Trátase do número máximo de entradas postas á venda pola organización para poder asegurar así unha experiencia de calidade que achegue aos participantes ao noso pasado, e que invite á reflexión e ao coñecemento», explicó la diputada de Turismo.

Durante dos días los asistentes podrán disfrutar de gran variedad de actividades, como actuaciones musicales, rutas teatralizadas, conferencias, monólogos, demostraciones de oficios tradicionales o la muestra de artesanía alimentaria. Las entradas siguen a la venta en la página web http://sondaldea.es/reserva-plazas/.