Tres importantes proyectos de mejora y peatonalización para el casco histórico de Monforte

640
0
Compartir
Publicidad

El alcalde de Monforte, José Tomé Roca, anunció en la tarde de hoy 3 proyectos que supondrán mejoras significativas en el casco histórico de la ciudad, en concreto en la plaza de Dr. Goyanes y en las calles Abelardo Baanante y Armando Cotarelo, que serán ambas peatonalizadas.

«Trátase», en palabras del alcalde, «de tres actuacións certamente relevantes que suporán unha mellora significativa dentro do casco histórico da nosa cidade, e que non só significarán un embelecemento e renovación dos espazos existentes, senón tamén a conversión en peonil de dúas rúas emblemáticas de dito casco histórico».

Para ello, «contaremos cunha inversión que alcanzará practicamente os 225.000 euros, en concreto, 224.998,24 euros. En concreto, as obras en Abelardo Baanante suporán 95.515,20 euros, as de Armando Cotarelo, 42.569,02 euros, e a mellora da praza de Dr. Goyanes suporá 86.914,02 euros de investimento», precisó el regidor municipal. La licitación de estas tres obras de mejora tendrá lugar en los próximos días.