Un grupo de integrantes de la plataforma ‘Salvemos o Malecón’, limpian las orillas del Cabe

728
0
Compartir

Un grupo de voluntarios integrantes y simpatizantes de la plataforma ‘Salvemos el Malecón’ están realizando durante el mes de abril tareas de limpieza y retirada de basura de las orillas del Río Cabe. A lo largo de varias jornadas, este grupo de voluntarios ambientales consiguieron retirar ya más de 600 kg. de residuos que hasta ese momento se acumulaban ensuciando y contaminando uno de los valores

más importantes que tiene la ciudad, «o noso querido río Cabe». En las imágenes que acompañan a esta información se puede ver la magnitud del volumen de basura retirada.

Desde la plataforma señalan que «o maior número destes residuos correspondían a toalliñas, das que se chegaron a contar por milleiros, pero tamén é certo que nestas batidas os nosos compañeiros chegaron a atopar lixo de todo tipo: dende lámpadas a táboas de pranchar, pasando por centeares de prendas de roupa».

«Resulta bastante triste -añaden- que ningunha administración se preocupe da limpeza e da saúde do noso río, cando sen dúbida é un dos elementos máis fermosos da nosa cidade e que aportan valor engadido á nosa contorna, e teña que depender da labor dun grupo de voluntarios a limpeza e conservación do mesmo».

Esta situación cobra especial relevancia si tenemos en cuenta que se trata de una zona de especial conservación (ZEC) dentro de la Red Natura 2000 a la que se le deben aplicar medidas especiales de conservación y protección de los hábitats.

Llamamiento a la ciudadanía

Desde la plataforma ‘Salvemos el Malecón’ hacen un llamamiento a la ciudadanía: «Gustaríanos tamén axudar a concienciar á xente acerca da importancia da responsabilidade individual de cada un na defensa e coidado do noso patrimonio e do importante que resulta o respecto polas normas básicas de convivencia, pois é traballo de todos e todas manter limpo o noso río e a nosa cidade».