Galicia en Común se compromete a poner fin a los once años de confinamiento del rural gallego

898
0
Compartir
Publicidad

Los candidatos de Galicia en Común-Anova Mareas por Ourense y Lugo, David Bruzos y Miguel Anxo Fernán Vello, mantuvieron hoy un encuentro de trabajo en Os Peares, para evaluar la situación de sus respectivas provincias y compartir propuestas para las problemáticas que afectan a los respectivos territorios. Ambos coincidieron en la urgencia de poner fin a los once años de confinamiento de la Galicia rural impuesta por la fuerza por los once años de Gobiernos del PP de Núñez Feijóo, aislada de la digitalización y mal comunicada en las infraestructuras, y a frenar las dinámicas que están despoblando las zonas del interior, así como la necesidad de impulsar políticas activas que dinamicen el sector productivo y económico. «Feijóo só se lembra dos Peares unha vez cada catro anos para iniciar aquí as súas campaña. Non ten vergoña de vir a onde non fixo», manifestaron .

El candidato por Ourense, David Bruzos, se refirió al «simbolismo» que la villa de Os Peares tiene en lo tocante al abandono al que las políticas del Partido Popular condenaron a las provincias de Lugo y Ourense.

«Os Peares constitúe un claro exemplo de carencia de insfraestruturas e servizos públicos. Coas políticas levadas a cabo ata o de agora é imposible frear o despoboamente e poñer en valor a riqueza das nosas provincias», destacó Bruzos.

Por su parte, el candidato por Lugo, incidió en la «desleixo e falta de dotación de recursos e servizos esenciais no sector sanitario e educativo. Isto reflíctese na emigración das xeracións máis novas e máis preparadas, que non atopan saídas laborais nas súas poboacións e comarcas de orixe», subrayó Fernán Vello.

En relación a la situación socioeconómica de la provincia de Ourense, Bruzos se refirió al hecho de que «aínda sendo a vila natal de Feijoo, Os Peares non se salvou do proceso de esmorecemento ao que se está vendo abocado o rural galego».

«Estamos nunha zona privilexiada a nivel de recursos, contamos cunha tremenda riqueza esquecida que desde Galicia en Común utilizaremos para fixar poboación ao territorio e, ao mesmo tempo, garantir unha vida digna e plena aos habitantes das zonas do interior»

En este mismo sentido, el candidato por Lugo aludió a la importancia de «fomentar o acceso ás novas tecnoloxías, reforzar a produción local e activar todos os resortes do comercio local e de proximidade». «O abandono destas provincias non só é a nivel ecónomico, senón tamén humano», destacó Fernán Vello.