Más de veinte de bodegas participarán en el Festival do Viño da Ribeira Sacra

974
0
Compartir
Publicidad

La segunda edición del Festival del Viño da Ribeira Sacra se va a celebrar los días 6, 7 y 8 de julio en el Paseo del Malecón de Monforte, al lado del río Cabe. El alcalde, José Tomé, y el presidente del Consello Regulador da D.O., José Manuel Rodríguez, presentaron esta mañana los detalles del evento, en el que van a participar 24 bodegas.

Al acto también asistieron las portavoces de los grupos de la oposición municipal; Julia Rodríguez Barreira (PP), Pilar López (no adscritos), y Maribel García (Esperta Monforte), así como varios concejales del equipo de Gobierno local, entre otros.

En su intervención el mandatario local explicó que «este Festival naceu o pasado ano coa vontade de permanecer no tempo, ben articulado, para que cando Tomé deixe de ser alcalde, ou que cando José Manuel deixe de ser presidente da D.O., o evento teña a continuidade asegurada».

Por su parte, el presidente del Consello Regulador, José Manuel Rodríguez, destacó que «a Denominación de Orixe xa superou as vodas de prata e existía unha sensibilidade para celebrar en Monforte, capital da Ribeira Sacra, un evento destas características, pero iso si, tendo en conta que a nosa comarca é moito máis que viño». El residente del Consello Regulador aprovechó el acto para destacar «a boa sintonía co sector vitivinícola para conseguir que a Ribeira Sacra sexa declarada Patrimonio da Humanidade».

El mismo cartel

El cartel promocional del Festival do Viño será el mismo que el que se empleó en la primera edición: «cando falamos da organización do Festival, coincidimos en que debíamos manter o mesmo cartel, porque ademais de ser bonito, representa unha idea de marca e permite manter unha identidade do Festival que nos parece axeitada», detalló José Tomé, «grazas á colaboración de todos, a idea foi un éxito, a pesar de que era e primeira vez, e que como todo, necesita un tempo para consolidarse».

Por otra parte, la programación del Festival do Viño tendrá espacio para la gastronomía, la artesanía, los talleres, el turismo y la música. Los cuatro conciertos programados tendrán como escenario a plaza de España.

PDF: Consulta toda la programación, pinchando aquí