Ana Pontón: «A chegada do BNG ao Concello puxo a Lugo no mapa do futuro»

187
0
Compartir

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, visitó hoy la ciudad de Lugo coincidiendo con un San Froilán atípico por causa de la Covid-19 y se congratuló de que el ayuntamiento apostara este año por la «seguridade e a saúde» de la ciudadanía sin que se impida tener una celebración más moderada para darle vida a la ciudad. Sobre la importancia de mantener la prevención por causa de la pandemia, Pontón señaló que considera un «feito escandaloso que sigan a existir contaxios nas residencias de maiores do noso país sen que o goberno tome as medidas necesarias para que se blinde a saúde e a vidas das persoa». Pontón añadió que seis meses después, y viviendo entre una pandemia, «non podemos seguir vendo a improvisación sen que a Xunta estea a actuar con contundencia».

Acompañada por el teniente de alcalde del Ayuntamiento de Lugo, Rubén Arroxo, y por la viceportavoz en el Parlamento gallego, Olalla Rodil, la portavoz nacional quiso destacar, en un desayuno informativo con la prensa de Lugo, que en este momento «hai que situar a Lugo no mapa tanto das inversións en infraestruturas como no mapa do futuro e que haxa unha perspectiva de cara onde ten que camiñar esta cidade e cal debe ser a implicación da Xunta»

Adelantó que «nos próximos orzamentos que se están a elaborar por parte da Xunta imos defender que as cuestións que afectan a Lugo teñan a consignación suficiente como para que os proxectos pasendo papel aos feitos» y concretó proyectos como la Ronda Este, el Cuartel de San Fernando o el Barrio da Tinería. Tampoco olvidó las inversiones pendientes que alcanzan al Estado como el final de la autovía Lugo-Santiago y la modernización del ferrocarril. Es imprescindible, concluiu, «facer unha fronte común para que tanto a autovía como o tren cheguen a Lugo».

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

Apuesta por la innovación sostenible

Pontón introdujo, en su alocución, un elemento que considera chave para Galicia y también para Lugo «a innovación ten que ser un dos eixos de desenvolvemento da nosa economía, da xeración de emprego, de riqueza e de oportunidades», e indicó que en ese sentido «o Campus de Lugo conta con centros de investigación en diferentes ámbitos e hai que facer unha aposta estratéxica para situar a Lugo como referente en materia de biodiversidade, desenvolvemento rural e cambio climático», y sugirió que el país deberá hacer un esfuerzo inversor en I+D+i que se duplique en los próximos cuatro años.