Compartir
Publicidad

La diputada de Cultura, Pilar García Porto, recibió de manos del dibujante ferrolano Siro López tres obras de su colección que donó al Museo Provincial, y que ya forman parte del catalogo de piezas del Museo. Las donaciones son tres retratos realizados en témpera de figuras muy conocidas lucenses como son Paco Pestaña, Celestino Fernández de la Vega y Ramón Piñeiro.

García Porto agradeció la implicación y la generosidad de Siro con todos los lucenses, con la donación de estas piezas. «Para nós é unha honra e un orgullo que os museos da Rede Museística da Deputación poidan exhibir pezas dun dos mellores artistas galegos. O seu traballo ao longo de todos estes anos é un verdadeiro agasallo para a nosa cultura, e para todos os galegos».

La diputada recordó que «o Museo Provincial xa acolleu no mes de novembro, a primeira gran retrospectiva deste caricaturista, unha colección que repasaba a vida e obra deste artista a través de máis 50 de obras. Unha mostra que recoñecida a ampla traxectoria de Siro que abrangue dende a caricatura, a ilustración, a pintura ou o deseño».

Retrato de tres lucenses

Las donaciones que realizó Siro López a los fondos provinciales son tres retratos realizados en témpera de figuras muy conocidas lucenses como son Paco Pestaña, Celestino Fernández de la Vega y Ramón Piñeiro.

El retrato de Paco Pestaña, escultor nacido en Castroverde en el 1949 que ya expuso en museos de todo mundo, esta realizado en témpera sobre papel, 41 x 29 cm. El retrato de Celestino Fernández de la Vega, otra témpera sobre papel, 62 x 45 cm., es una de las figuras mas importantes del galleguismo; y por último el referente de la xeneración Galaxia, Ramón Piñeiro, otra témpera de 73,5 x 54.

Publicidad