La Diputación participa en la entrega de los premios Milagrosistas del Año 2024

321
0

El diputado de Formación, Ensino e Economía do Coñecemento, Miguel Fernández, participó este viernes en la gala de entrega de los Premios Milagrosistas del Año 2024, que organiza la Asociación de Vecinos, Comerciantes e Industriales de la Milagrosa.

Miguel Fernández entregó seis de los galardones y felicitó a los veinte premiados y premiadas «que un ano máis representan un completo mosaico da sociedade», pues son, dijo, «homes e mulleres que traballan no eido público, en distintos sectores empresariais, na educación, na sanidade ou na investigación».

Asimismo, señaló que desde la Diputación se comparte la filosofía de estos reconocimientos desde su nacimiento. «Temos unha liña de colaboración permanente co movemento veciñal, o máis senlleiro de Galicia, e estamos convencidos do potencial do talento lucense en todos os eidos de actividade. En aqueles que sempre nos identificaron, como o sector primario ou a hostalería e o comercio, pero tamén en ámbitos como a ciencia, a educación e a industria».

Publicidad