José Tomé destaca el valor de los premios Son Muller «para avanzar cara a igualdade real e efectiva»

811
0
Compartir
Publicidad

El presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, participó este miércoles en la entrega de los cuartos premios Son Muller, organizados por la Asociación de Mulleres Empresarias de Lugo ( AELU), un acto celebrado en el Museo Interactivo de la Historia de Lugo (MIHL). La institución provincial colabora con estos galardones con una aportación de 3.500 euros.

José Tomé Roca subrayó que «os premios Son Muller estanse convertendo nun referente para visibilizar e poñer en valor o excelente traballo que fan as mulleres da provincia de Lugo no ámbito do emprendemento e da empresa». «Son unha iniciativa importante que axuda a seguir avanzando cara a igualdade real e efectiva entre mulleres e homes, que contribúe ó empoderamento das mulleres, e que supón un incentivo para que as nenas e as rapazas loiten sempre por acadar as súas aspiracións laborais».

En el acto también participaron la diputada de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, y el diputado de Promoción Económica e Social, Pablo Rivera Capón, la alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, la subdelegada del Gobierno en Lugo, Isabel Rodríguez, representantes de la Xunta de Galicia y de Abanca, y la presidenta de AELU, Beatriz Varela.

La Diputación apoya económicamente este certamen, con el que colabora desde el primero momento porque «compartimos plenamente os seus obxectivos», aseguró el presidente, destacando que la institución aplica el impacto de género en todas las acciones que desarrolla. En este sentido recordó que, entre otras medidas, la Diputación sacará adelante previsiblemente en los primeros meses del año 2022 el primer Plan de Igualdade de Oportunidades entre Mulleres e Homes da entidade, «un fito que servirá para garantir unha estrutura interna e unhas relacións da institución coa sociedade guiadas pola igualdade de xénero».

El presidente subrayó que «estes premios son un recoñecemento do excelente traballo que desenvolven as empresarias da provincia de Lugo e teñen que ser un recordatorio de que debemos seguir avanzando, de que temos que garantir as condicións sociais e económicas que permitan ás mulleres incorporarse en igualdade ó tecido produtivo para aportar todo o seu saber, ilusións e proxectos».

Tomé Roca felicitó a todas las premiadas y agradeció el trabajo de todas las mujeres que forman parte de AEULU por el «gran traballo que fan durante todo o ano e por impulsar estes premios, manténdoos a pesar do difícil que o está poñendo a pandemia».

4.500 euros en premios

Los premios Son Muller cuentan con 3 categorías diferentes: Son Emprendedora, Son Empresaria y Son Empresaria rural; entre las que se repartieron un total de 4.500 euros. Con este certamen, la Asociación de Mulleres Empresarias da provincia de Lugo busca promover y defender los valores humanos, sociales y profesionales de las mujeres en su condición de empresarias, favoreciendo la integración y el fomento del asociacionismo entre las empresarias, emprendedoras, ejecutivas y directivas de empresas.