Compartir
Publicidad

La portavoz socialista de Portomarín, Silvia Rodríguez, considera llamativo que el Alcalde de Portomarín del PP reconozca la capacidad de gestión y liderazgo del presidente de la Diputación, Darío Campos, al que le pide expresamente por escrito su apoyo e implicación personal para firmar un convenio que permita abrir y construir los pisos tutelados de la villa.

Silvia Rodríguez remarca «que si Portomarín vai poñer en marcha esta infraestrutura será gracias á xestión do Goberno socialista de Darío Campos, xa que o protocolo asinado polo Concello en setembro de 2015, co PP, non contaba nin con consignación orzamentaria, nin con proxecto, nin con obrigacións polas partes”, lamentó.

Rodríguez se pregunta «por qué un Alcalde que conta con dedicación do Concello pola que cobra 2.000 euros, tardou preto de 2 anos en demandar este novo convenio coa Deputación?. Que fixo durante todo este tempo?». Además señala que «o Concello de Portomarín foi o único de toda a provincia ao cal houbo que requirir a documentación».

Pisos tutelados

Esta nueva infraestructura, que consta de 13 apartamentos tutelados, cuenta con un presupuesto de 1,1 millones de euros aportada por el Gobierno de la Diputación, y estarán ubicados en la calle Lugo (enfrente del centro médico), en una parcela del ayuntamiento de Portomarín.